SPONSORED LINKS

Series of blog posts continues to spread the gossip. And now there's new. Rumor has it that son of Parokya ni Edgar vocalist Chito Miranda is the suspect behind the leak of his controversial video scandal with girlfriend Neri Naig 

When showbiz gossip blog Fashion Pulis posted a screenshot of the Facebook conversation of Chito and his alleged son named Alfonso Yanga Miranda the netizens were on abuzz. It started with "Dear Daddy." The post's body shows a rift between a father and a son.

From Fashion Pulis, screen shot of the said FB post: 



This statement follows:

“Dear Daddy, Sino sa tingin mo ang pumasok sa bahay mo at nakialam ng mga gamit mo? May iba ba? Unang-una nawalan ako ng respeto sayo sa napakatagal ng panahon. Masyado kang MAYABANG. Napakapribadong bagay kong tutuusin sino ang may kakayahang mag halungkat? SIYEMPRE AKO. PANGALAWA: Gusto kitang SIRAIN. Wag ka ng magmayabang na hindi kayo matitinag dahil sa totoo lang nawalan na ng respeto ang mga tao sayo at ang tanging dahilan nalang ay ang musika ng parokya KAYA SINUBUKAN NILANG MAG HOLD ON.”



Chito Miranda denied in his social networking accounts that he has no son!  

Alfonso Yanga Miranda, the alleged son of the vocalist who allegedly leaked the controversial scandal of Chito Miranda and Neri Naig, tweeted

“Nagtampo mga kabanda ko sa akin kasi may mga anak na daw pala ako tapos di ko man lang sila kinuhang ninong,” the vocalist posted on his Twitter account:  

Chito Miranda's Twitter post:



Chito Miranda status his Facebook account saying "Parang gago yung nag-imbento nung chismis na yun” contradicting the issue.  


Who is Alfonso Yanga Miranda?
Source: (www.tvseriescraze.blogspot.com) 
SPONSORED LINKS
 
Top