SPONSORED LINKS
Last Sunday in ABS-CBN's "The Buzz", controversial starlet Krista Miller speaks up about her alleged affair with actor Cesar Montano.



She denied the allegation that she was the other woman of Montano. She and Montano worked in the upcoming film " Alfredo Lim: The Untold Story".

“He’s my director, I respect him. He loves his family. Hindi po para bigyan niya ako ng motibo," she answered 

“Alam kong pamilyado rin siyang tao para magbigay ako ng motibo sa kanya. Ginagalang ko po siya.", she added.

She also said that she didn't send him provocative photos. And there's no truth about the allegation that Montano's wife, Sunshine Cruz posted on Twitter.

“Tito Boy, I have more than five suitors na puwedeng magbigay sa akin ng mga ganoong regalo. Pero may pera ako, kaya kong bumili,"

“At saka, hindi ko hahayaan ang sarili ko na pababain ang sarili ko dahil lang sa iPhone 5, yun lang po," pagdiin ng dalaga.

She also said that Montano is handsome, “Attractive siya, oo. Guwapo siya, pero hindi siya yung klase ng guy na gusto ko."

Meanwhile, she also belied the issue that they are making gimmickry to promote their film. 

And because of the said controversy, her family was affected about the issue. 

“Sumama ang loob ko, oo, inisip kong mabuti, inintindi kong mabuti. Inunawa ko siya. Dapat ba akong magalit?" she uttered.

“Tinanong ko ang sarili ko kung dapat ba akong magalit? Hindi, e. Kasi, walang katotohanan ang lahat,"

SPONSORED LINKS
 
Top